9.07.2011

Valmiinaaaaa!!!/ Valmiiiiis!

Lõpuks sain nuku valmis. Või noh tegelikult kogu tegemisele läks umbes 3 päeva aga kuna ma olen niii püsimatu siis oli seegi aeg mulle väga pikk. Tegelikult olen tulemusega väga rahul- lõnga jätkus ilusti, kõik läks nagu iseenesest paikka. Esimest korda talletasin piltidele kogu tööprotsessi. Here it comes......
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lopuksi sain nuken valmiiksi. Tai sitten se vei vain noin 3 päivää mutta... Oikeasti olen todella tyytyväinen tulokseen. - lanka riittii, kaikki meni ihan hyvin omille paikoilleni. Ensimmäistä kertaa tallensin kuvina koko työprosessin. Here it comes...

Kõigepealt pidi otsima üles tööjuhendi ja lõngad jne./Aluksi oli pakko löytä työohje ja langat jne.
Seejärel heegeldame jalad / Sitten virkataan jalat...
...ja käed/...ja kädet
Ja veel keha/ Ja vielä keho
Peagi peaks tegema / Pitäisi tehdä myös pään

Seejärel topi kõik osad täis / sitten täytä kaikki osat

Ja õmble kõik osad õigetesse kohtadesse /Sen jälkeen opmeplee kaikki osat oikeihin paikkoihin
Seejärel tegin veel seeliku ka sega /Sen jälkeen tein vielä hameen
Nägu on tähtis / Kasvot ovat tärkeitä
Ja kõikidel neidudel on ka ilusad roosad juuksed / Ja kaikilla neidolla on myös nätit pinkit hiukset
Lõpptulemus Niruga / Lopputulos Nirun kanssa

Neiu eest / neiti edestä

Juuksed / Hiukset

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti